Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
10 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2
|
C15
|
D4 D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba que avalía o coñecemento e que inclúe preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro ou falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. |
70 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2
|
C15
|
D4 D5
|
Será
necesario sacar o 50% da cualificación para poder superar a materia. Utilizarase un mecanismo de avaliación continua, co que se pretende realizar un seguimento da evolución do alumno ao longo do
curso, valorando o seu esforzo de maneira global. Realizaranse dúas probas escritas: unha ao comezo da fase
presencial, na que se avaliarán os contidos impartidos na fase a distancia,
que suporá un 30% da cualificación; e unha ao final da fase
presencial, na que se avaliarán todos os contidos da materia
(incluíndo os contidos da fase a distancia e as prácticas
presenciais), que suporá un 40% da cualificación. No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na
convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación
(convocatoria extraordinaria) que se realizará na modalidade a distancia nas
datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Máster. A
avaliación consistirá nese caso nunha única proba escrita que suporá o
100% da cualificación, sendo necesario obter polo menos o 50% para superar
a materia. A fraude ou intento de fraude por parte do alumno no proceso de
avaliación (copia ou plaxio ou o seu facilitación a terceiros) será penalizado
outorgándolle directamente unha cualificación de 0 na convocatoria na que se produza. |