Autoavaliación |
Tarefas, resolución de exercicios, preguntas e tests *autoevaluables na aula virtual que deben ser realizadas polos estudantes de forma individual, autónomo e non presencial, sempre cunha data límite. |
20 |
A6 A7 A8 A9
|
B1 B2 B5
|
C6
|
D5 D6
|
Exame de preguntas obxectivas |
Preguntas directas que o alumnado debe responder de maneira breve en base aos coñecementos que ten sobre a materia. |
40 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B5
|
C5 C6
|
D5 D6
|
Utilizarase un mecanismo de avaliación continua, co que se pretende realizar un seguimento da evolución do alumno ao longo do curso, valorando o seu esforzo de maneira global, non puntual, e tentando detectar canto antes dificultades que poidan xurdir no proceso de aprendizaxe.
A táboa a continuación especifica as distintas actividades que levarán a cabo para avaliar o traballo do alumno na materia, así como a ponderación que ditas actividades van ter á hora de calcular a nota final do curso e as competencias relacionadas con cada proba ou actividade. Será necesario obter polo menos o 50% da cualificación para superar a materia.
Segunda oportunidade
No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Máster. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase en modalidade a distancia, tal e como indica a seguinte táboa:
Sistemas de evaluación | Denominación | Calificación (%) | Competencias | Actividades de autoavaliación (test) | 40% | CB6, CB7, CB8, CB9, CG1, CG2 CG5, CE6, CT5, CT6 | Proba escrita | 60% | CB6, CB7, CB8, CB9, CG1, CG2 CG5, CE6, CT5, CT6 |
COMPROMISO ÉTICO:
Espérase que os alumnos teñan un comportamento ético adecuado. Si detéctase
un comportamento pouco ético (copia, plaxio, uso de dispositivos electrónicos
non autorizados ou outros) penalizarase ao alumno outorgándolle directamente unha
cualificación de 0 na convocatoria na que se produza. |