Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
30 |
A9 A10
|
B4
|
C4
|
D4 D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba que avalía o coñecemento e que inclúe preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro ou falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. |
40 |
A6
|
B2
|
C4
|
D4 D5
|
Será
necesario obter polo menos o 50% da calificación para superar a
materia.
No caso
de non superar a materia na convocatoria ordinaria, habería unha
segunda oportunidade para superala na convocatoria extraordinaria, que se realizaría en modalidade a distancia nas datas establecidas para ese efecto pola
Comisión Académica de Máster. O proceso de avaliación nesta segunda
convocatoria levaríase a cabo mediante unha única proba escrita polo 100%
da cualificación, sendo necesario obter polo menos o 50% da calificación
para superar a materia.
A
fraude ou intento de fraude por parte do alumno no proceso de avaliación
(copia ou plaxio ou o súa facilitación a terceiros) será penalizado outorgándolle
directamente unha calificación de suspenso (0.0) na convocatoria na que se produza. |