Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
35 |
A6 A7 A9
|
B1 B5
|
C8
|
D4
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Proba de avaliación que inclúe preguntas abertas e/ou exercicios, sobre un tema. Os alumnos/as deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñan sobre a materia nunha resposta argumentada. Pódese utilizar para avaliar coñecementos e habilidades. |
45 |
A6 A7
|
B1
|
C8
|
D4
|
Utilizarase un mecanismo de evaluación continua, co que se pretende realizar un seguimento da evolución do alumno ao longo do curso, valorando o seu esforzo de maneira global, non puntual, e tentando detectar canto antes dificultades que poidan xurdir no proceso de aprendizaxe. Será necesario alcanzar polo menos o 50% da calificación para poder superar a materia. No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria ordinaria, tendrá dereito a unha segunda oportunidade de evaluación (convocatoria extraordinaria) que se realizará en modalidade a distancia. Aqueles alumnos que se presenten á convocatoria extraordinaria deberán superar un exame escrito no que todo o temario podrá ser obxecto de evaluación e no que será necesario alcanzar polo menos o 50% da calificación para poder superar a materia. A fraude ou intento de fraude por parte do alumno no proceso de evaluación (copia ou plaxio ou o seu facilitación a terceiros) será penalizado otorgándole directamente unha calificación de 0 na convocatoria na que se produza. |