Autoavaliación |
Mecanismo no que, por medio dunha serie de preguntas ou actividades, posibilítase que o alumno/a avalíe de maneira autónoma o seu grao de adquisición de coñecementos e habilidades sobre a materia, permitindo unha autorregulación do proceso de aprendizaxe persoal. |
10 |
A6 A7 A8 A9
|
B1 B3
|
C7
|
|
Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
30 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B3
|
C7
|
D4
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba que avalía o coñecemento e que inclúe preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro ou falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. |
30 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B3
|
C7
|
|
Sendo necesario obter unha cualificación mínima dun 50% para superar a materia. No caso de que o alumno non consiga aprobar a asignatura na convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nas datas establecidas a tal
efecto pola Comisión Académica de Máster. A avaliación da convocatoria
extraordinaria realizase na modalidade a distancia. Para superar o curso
será necesario superar as distintas partes nas que se divide a asignatura: Actividades de autoavaliación (test): 40% coas seguintes competencias asociadas CB6, CB7, CB8, CG1, CG3, CG6, CE7 Avaliación de entregables (traballos): 60% coas seguintes competencias asociadas CB6, CB7, CB8, CB9, CB10, CG1, CG3, CE7, CT4 COMPROMISO ÉTICO: Espérase
que os alumnos teñan un comportamento ético adecuado. Si se detecta un
comportamento pouco ético (copia, plaxio, uso de dispositivos
electrónicos non autorizados ou outros) penalizarase ao alumno
outorgándolle directamente unha calificación de 0 na convocatoria na que
se produza. |