Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Produción Publicitaria en Medios Interactivos
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
- Adaptarase a metodoloxía a unha docencia non presencial de carácter síncrono a través das aulas virtuais do Campus Remoto e apoiándose na plataforma de teledocencia Faitic para as actividades e como almacenaxe da documentación da materia.

- Non se modificará o sistema de avaliación.

- As titorías levarán a cabo a través do sistema de despachos virtuais do Campus Remoto e mediante a utilización do correo electrónico.

- Calquera outro tipo de modificación ou necesidades que lle xurda ao alumno ante unha situación de non presencialidade indicarase e levará a cabo durante a impartición da materia para mellorar o sistema de aprendizaxe do alumno.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000