BLOQUE 1: Novos soportes publicitarios.
2. Máis aló do anuncio, a cuña e o anuncio impreso.
3. Desenvolvemento de proxectos de novos medios publicitarios. |
2.1. Aproximación ao desenvolvemento de novas tendencias publicitarias: adaptación de medios (novos soportes) e innovación.
2.1.1. Canles, fórmulas e formatos de recente aparición.
- Realidade aumentada.
- *Mapping.
- Redes sociais.
- *Blogs, *wikis e ferramentas virtuais.
- Guerrilla: *street mercadotecnia, *Ambient e accións especiais.
- A prescrición de marca. O reinado e declive dos *influencers.
- Arquitectura como aceno de identidade. Das *flagship ás pop *up *stores.
- *Advergaming.
- *Branded *content e *storytelling. Evolución na produción de pezas audiovisuais publicitarias.
- *Viralidad.
2.1.2. Últimas incorporacións á investigación para mellorar a penetración no público obxectivo.
- *Neuromarketing.
- Tecnoloxías ao servizo da publicidade. |