Guia docente 2020_21
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Prácticas, traballos, exercicios, etc. de/na aula. ESTUDOS DE CASO: Nos grupos realízase actividade de análise de obras audiovisuais coa proxección, traballo de visionado, análise técnica-narrativo, exposición oral e comentario escrito de fragmentos de producións audiovisuais (cinematográficas, publicitarias), coa asistencia/presencia e participación continuada do alumnado na clase.


30 A3
B2
C3
C4
C11
D4
Exame de preguntas de desenvolvemento Tipo de Proba: Exame escrito (de resposta algunhas curtas e con espazo limitado).
Estructura de preguntas teóricas e/ou preguntas prácticas de análise técnica-narrativo de producións (cinematográficas e/ou publicitarias). Para presentarse ao exame, o alumnado ten que ter realizadas as prácticas-seminario continuadas de/en aula.
70 A3
B2
C1
C3
C4
C11
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000