Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria impresa
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Gutiérrez González, P. P., Teoría y práctica de la publicidad impresa, 2ª, Ed. Campgráfic, 2010
Bibliografía Complementaria González Solas, J., Identidad Visual Corporativa, Ed. Síntesis, 2002
Dondis, Donis A., La sintaxis de la imagen, Ed. Gustavo Gili, 2000
Costa, J., Imagen Corporativa en el Siglo XXI, Ed. La Crujía, 2001
Oejo Montano, E., Dirección de Arte. La cara oculta de la imagen publicitaria, Editorial Eresma & Celeste Ediciones, 1998
Chaves, N., El oficio de diseñar, Ed. Gustavo Gili, 2001
Swan. A, Bases del diseño gráfico, Ed. Gustavo Gili, 2002
Zimmermann, Y., Del diseño, Ed. Gustavo Gili, 2002
Martín Montesinos, J.L., Manual de tipografía, Ed. Campgráfic, 2001
Ferrer, Eulalio, Los lenguajes del color, Fondo de Cultura Económica, 1999
Dabner, D., Diseño gráfico : fundamentos y prácticas, Blume, 2015
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000