Tema 2. A elaboración do anuncio impreso. |
O esquema do orixinal publicitario.
Concepto de bloques e retícula.
Tipos de letras. Algúns conceptos tipográficos para a publicidade.
Lexibilidade. As palabras. Os titulares.
O slogan: Da chamada ao bottom line.
O texto.
Os elementos gráficos: A ilustración e a fotografía. Os elementos de identificación.
Liñas de organización estrutural dun anuncio: A montaxe.
Consideracións xerais sobre o anuncio publicitario. |
Tema 4. Os traballos publicitarios de imprenta. |
Pequena papelería.
O cartel.
As publicacións de empresa. Factores que inciden na decisión de facer unha publicación de empresa. Tipos de publicacións de empresa.
Catálogo corporativo. Catálogo de produto. Catálogo mixto.
Publicación corporativa de carácter informativo. Revista de información.
Boletín de contido xeral. Boletín de produto ou contido específico. Boletín interno.
Alternativas de distribución e os seus custos. Situacións nas que é recomendable a creación dunha publicación propia. |