Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria impresa
   Plan de Continxencias
 
Descrición
- As sesións maxistrais e as clases prácticas do software pasarán a impartirse a través do campus virtual.

- O horario de tutorías mantense a través do despacho virtual

- Os contidos e a bibliografía non se modifican

- Adaptación da avaliación:

Os traballos prácticos non se entregarán fisicamente e pasarán a enviarse por correo
electrónico.

O exame seguirá sendo tipo test, realizarase a través da plataforma habilitado para
iso aínda que será máis curto.

No caso de que esta situación teña lugar o peso das prácticas na nota final pasará
do 50% ao 60% e o exame teórico do 50% ao 40%. Aínda que ambas as partes deben
estar aprobadas cun cinco.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000