Guia docente 2020_21
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obradoiro Nos talleres ou seminarios terase en conta a asistencia, aproveitamento e participación dos mesmos 10 A2
A3
D3
Exame de preguntas obxectivas Ao longo do curso realizásense diversas probas tipo test, para valorar a evolución na aprendizaxe e adquisición de coñecementos do alumno 40 C3
C8
C9
Práctica de laboratorio Ao longo do curso proporanse diversos probas ou traballos de carácter practico que discorrerán en paralelo á exposición teórica da materia. Estas probas teñen como obxecto principal que o alumno aplique os coñecementos teóricos abordados nas sesións maxistrais mediante a resolución de casos prácticos 50 A2
A3
B3
C3
C9
C12
D3
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A maior parte dos casos prácticos exporanse ao comezo das sesións prácticas, onde se resolverán as dúbidas e preguntas do alumno. A entrega dos casos prácticos será sempre a mesma para todos os alumnos e realizarase ao final da sesión, por tanto a asistencia ás prácticas é obrigatoria.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000