Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Os traballos prácticos terán un carácter secuencial. Partindo dun briefing que se proporcionará na aula aplicarase todo o proceso e pasos necesarios para realizar unha proposta creativa coherente cos obxectivos expostos.
A nota final de todos os traballos prácticos terá un peso equivalente ao 50% da nota final total obtida ao longo do curso nos traballos realizados nas distintas sesións prácticas.
50 A2
C5
C6
C9
D2
Presentación Así mesmo teranse en conta a exposición, asistencia, participación e actitude do alumno cun peso do 10% 10 A2
C5
C9
C13
Exame de preguntas obxectivas Realizásense diversas probas de tipo test ao longo do curso 40 A2
C9
C13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O estudante deberá demostrar traballo constante e superar todas as probas que se realicen.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000