Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos análise, interpretación e estudo de problemas e necesidades comunicativas en pequenos negocios e asociacións locais con relacións públicas, publicidade e comunicación dixital en web e en redes sociais 25 A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Proxecto informe cooperativo e defensa como caso da comunicación e da reputación alcanzadas en redes sociais para unha asociación ou negocio local no desenvolvemento en pequeno grupo de creativa, analítica e relacións públicas durante as prácticas da materia en aprendizaxe - servizo. 40 A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Cartafol/dossier autoavaliación da aprendizaxe durante o curso e propostas para desenvolvemento da imaxe profesional persoal 35 A2
A3
C11
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Avaliación continua
  1. Saber resolver casos prácticos e tomar decisións para comunicación local en redes sociais
  2. Colaborar como creativa, analítica ou relacións públicas nas practicas de servizo de comunicación a unha empresa ou entidade local
  3. Publicar cada semana nun cartaforl profesional en LinkedIn e/ou en weblog defendendo a marca persoal

Casos, prácticas e cartafol son obrigatorias para presentarse á avaliación final da competencia en comunicación para a materia fixada no calendario de exames en calquera  convocatoria. A proba final de resposta longa, que pode ser virtual en rede, inclúe o tres probas da avaliación continua: unha decisión de accións comunicativas en casos de imaxe e/ou reputación comparables aos exercitados durante os casos, as prácticas e no cartafol da propia marca persoal

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000