Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Estudo de casos locais de comunicación de marca para estratexias e dirección de imaxe publicitaria Documentación, planificación e produción de contidos para comunicación presencial, en web, en redes sociais e en medios de comunicación.

Estratexia corporativa, construción de marca e dirección de imaxe segundo grupo de interese.

Analítica de indicadores de comunicación e xestión de contidos por canle e grupo de interese.

Crítica da iconografía corporativa en espazos públicos, redes sociais e medios de comunicación.
Aprendizaxe de relacións públicas en redes por prácticas cooperativas de servizos de comunicación a empresas e entidades locais Auditoria da comunicación corporativa nos seus principais grupos de interese.

Relacións públicas de marca local na súa contorna, en web, en redes sociais e en medios de comunicación.

Eventos e estratexias comunicativas de empresas locais.

Análise de interacción e de *engagement. Interpretacións da reputación e os valores *intangibles dunha organización por grupos de interese
Desenvolvemento dun cartafol profesional en LinkedIn e/ou en weblog. Desenvolvemento de competencias dixitais en prácticas estratéxicas e directivas de proxectos en comunicación local.

Solución de problemas comunicativos de empresas e desenvolvemento de relacións dixitais e eventos en pequeno grupo cooperativo.

Análise e avaliación da aprendizaxe-servizo levado a cabo no curso.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000