Guia docente 2020_21
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Contidos
Tema Subtema
1. O CONCEPTO DE IMAXE ¿Que é unha imaxe? A imaxe na historia
¿Imaxe analóxica=verdade? Mimese e representación
A relación da imaxe coa realidade
¿Poden enganar as imaxes? 'Fake', trampantollo, espellismo...
2. A IMAXE DIXITAL ¿Que sigue sendo unha imaxe? A imaxe contemporánea
¿“Novas” estéticas e “novos” modos de produción de imaxes?
¿Imaxe analóxica=verdade, imaxe dixital=mentira?
O pixel, o 'glitch', o erro, o 'lo-fi'...
A autofotografía e a representación do eu
3. A PERCEPCIÓN Imaxes externas e imaxes internas
O proceso perceptivo: do mundo ao ollo, do ollo á mirada e da mirada á cognición
Teorías fundamentais da percepción visual
4. A IMAXE ILLADA. ELEMENTOS VISUAIS Diferencias entre imaxes illadas e imaxes secuenciais
¿Pódese ”mover” ou pode “durar“ unha imaxe illada?
Técnicas básicas de comunicación visual: dimensións temporal e espacial da imaxe
Análise das imaxes: elementos morfolóxicos, escalares e dinámicos
5. A IMAXE ILLADA. A COMPOSICIÓN Fiestras ó mundo I: encadre, marco, campo
Fundamentos da composición: a regra dos terzos, a regra do horizonte, a proporción áurea.
6. A IMAXE SECUENCIAL. ESPAZO VISUAL E ESPAZO SONORO Fundamentos da imaxe secuencial
Fiestras ó mundo II: encadre, marco, campo, plano e toma
Tipoloxías básicas de planos
O espazo diexético: o dentro e o fora de campo
7. A IMAXE SECUENCIAL. A MONTAXE Montar o tempo: o concepto de montaxe
Unidades de segmentación: plano, escea, secuencia, acto.
Tipoloxías básicas de montaxe
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000