Guia docente 2020_21
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Contidos
Tema Subtema
1. A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua española e a comunicación publicitaria. 1.1. A comunicación e a linguaxe
1.2. A comunicación publicitaria: as funcións da linguaxe publicitaria.
1.3. A comunicación verbal e a comunicación non verbal.
2. A linguaxe publicitaria: rasgos lingüísticos, pragmáticos e retóricos da mensaxe publicitaria 2.1. Rasgos fónicos e prosódicos
2.2. Rasgos gráficos
2.3. Rasgos morfolóxicos
2.4. Rasgos sintácticos
2.5. Rasgos léxicos
2.6. Innovación léxica
2.7. As figuras retóricas
2.8. A relación imaxe-texto
3. Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do español nos medios. 3.1 Expresión oral e expresión escrita en español. Coherencia, cohesión e adecuación da mensaxe textual.
3.2. A linguaxe publicitaria
3.3. Norma e uso do español nos medios
4. A linguaxe e o contexto: análise de textos publicitarios en español. 4.1. Adecuación dos textos publicitarios ao canal de expresión, ao obxectivo buscado e aos destinatarios.
4.2. Análise do discurso publicitario: enunciados e textos para vender.
4.3. A cultura e a ideoloxía na publicidade; a propaganda.
4.4. Composición de textos publicitarios en español.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000