Guia docente 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Mantéñense as mesmas metodoloxías docentes que de forma presencial pero utilizando o campus remoto para a docencia non presencial de forma *síncrona nos mesmos horarios aprobados no centro e apoiados na plataforma de *teledocencia *Faitic para facilitar material adicional ao alumnado de cada tema da materia.

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías): utilizarase o sistema de "Despachos" dos docentes no campus remoto da Universidade de Vigo para titorías relacionadas cos traballos tutelados; os foros da plataforma de teledocencia Faitic para dúbidas sobre os contidos de carácter teórico e a procura de participación do alumnado; e o uso do correo electrónico para dúbidas máis puntuais.

* Non se realizarán modificacións dos contidos a impartir

* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe
- Blog de Filmlab. http://filmlab.filmarkethub.com/
- Ministerio de Cultura e Deporte/Cine e Audiovisuais https://www.culturaydeporte.gob.es/cultura/areas/cine/inicio.html
- Blog Innovación Audiovisual. https://innovacionaudiovisual.com/
Axencia de mercadotecnia cinematográfica Barfutura. https://www.barfutura.com/ (exemplo de proxectos promocionais)
- Axencia de mercadotecnia cinematográfica The Filme Agency. https://thefilmagency.eu/work/
- Linares Pombal, Rafael. O uso da mercadotecnia cinematográfica na industria do cine español https://eciencia.urjc.é/bitstream/handle/10115/5025/marketingcine.pdf?sequence=1
- Web Hubspot (recursos): https://www.hubspot.es/
- Web iab: https://iabspain.es/

Facilitarase outra documentación e bibliografía adicional de forma puntual con cada tema en caso necesario, e en función da súa actualización (informes, estudos do sector, etc.)


* Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===

* Probas pendentes que se manteñen
Estudos de caso 15%
Presentacións 15%
Traballos tutelados 40%

* Probas que se modifican
Exame (proba escrita): 30% modifícase por un traballo de investigación sobre a promoción no sector audiovisual
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000