Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Actividade física e diversidade na escola
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen

* Metodoloxías docentes que se modifican: Lección maxistral troca por videoconferencias para o desenvolvemento de contidos teórico - prácticos da materia.
Prácticas de laboratorio trocan por seminarios on line de deseño de tarefas motrices, sesións ou unidades didácticas dirixidas a un proceso de ensino - aprendizaxe no eido das actividades físicas e o deporte atendendo a casos espoe´ficios e concretos de aplicación de medidas de atención a diversidade.
Ambas opcións metodolóxicas desenvolveranse por medio das aulas do Campus Remoto da UVigo

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías).
Titorías on line nos despachos virtuais do profesrado responsable da materia (Despacho nº 396 de Dª. Rocío Carballo Afonso e despacho nº 2704 de D. Pedro Vicente Vila), sempre utilizando o procedemento de cita previa vía correo electrónico (rociocarballo@uvigo.es de Dª. Rocío Carballo Afonso e pvicente@uvigo.es de D. Pedro Vicente Vila), consultas vía correo electrónico nos enderezos anteriormente indicado e aportación de apuntamentos, documentación de docencia virtual (presentacións comentadas, grabacións de videoconferencias) e bibliografía de apoio no FAITIC.

* Modificacións (se proceder) dos contidos a impartir

* Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe

* Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas xa realizadas
...

* Probas pendentes que se manteñen
Proba Prácticas de laboratorio, Participación activa nas clases prácticas, deseño, dirección e desenvolvemento de sesións práticas vencelladas coas competencias e contidos da materia. Presentación escrita da Unidade Didáctica marco de desenvolvemento das sesións prácticas. : [Peso anterior 50%] [Peso Proposto 50%]
...

* Probas que se modifican
[Lección maxistral, proba tipo test ou resposta curta] => Probatipo test pou resposta curta on line no FAITIC [Peso proposto 50%]

* Novas probas.
No desenvolvemento das sesións vía telemática podense deseñar/elaborar/plantexar tarefas de suposto práctico ou de investigaciòn/achega de información co gallo de liberar contidos teóricos do examen final da materia.

* Información adicional




Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000