Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia.
20
Outros comentarios sobre a Avaliación
Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten
dereito a ser avaliado (mediante un exame ou no modo en que se estableza na guía docente).
En caso de non ter superada a
materia na primeira edición de actas, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xuño-xullo.
A participación nas prácticas de camp é voluntaria. Os alumnos que non participen en dita metodoloxía seguirán o sistema de avaliación para non asistentes descrito a continuación.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA NON ASISTENTES E FIN DE CARREIRA
Exame de preguntas obxectivas
Descripción: probas para a avalaición das competencias adquiridas que inclúen
preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben
responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que
teñen sobre a materia.
Cualificación: 60%.
Competencias avaliadas: CE38, CE39, CE42
Traballo tutelado:
Descripción: deseño de secuencias didácticas con materiais tendo en conta as
competencias do curriculum de matemáticas na Educación
Primaria