Guia docente 2020_21
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de escultura e instalacións
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense: as leccións maxistrais, os seminarios, o traballo tutelado e a elaboración de dossier
* Metodoloxías docentes que se modifican
Taller
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)
Mediante campus remoto e *Faitic
* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir
O espazo é un elemento protagonista da materia de Proxectos de Escultura e Instalacións. A arte é unha actividade crítica en constante diálogo coa realidade e, nestes supostos de crises, realizaranse as adaptacións dos exercicios propostos do espazo de traballo da aula ao espazo cotián nunha procura de interacción cos contextos individuais.
Deseñásese e conformará un ‘KIT’ de ferramentas e materiais que cada alumno construirá física e conceptualmente para despregar o seu traballo no seu contexto cotián fose do espazo da aula. A escala do kit pode estar pensada para adaptarse a espazos domésticos como o oco que existe baixo unha mesa, o espazo dun andel, unha habitación- ou a espazos máis amplos vinculados a outros contextos rurais ou industriais; e sempre dependendo dos intereses e as realidades persoais do alumnado. As formas de difusión e *visualización da arte evolucionaron; As ferramentas de documentación e *visibilización dos resultados deberán formar parte deste KIT.


=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas xa realizadas
Proporcionalmente en relación á materia.

* Probas que se modifican
Proporcionalmente ao peso da materia

* Información adicional
Reforzar a comunicación do profesorado e do alumnado mediante as ferramentas do Campus remoto e *Faitic. Por iso todo é necesario que o alumnado estea dado de alta nestas ferramentas virtuais.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000