Lección maxistral |
Cando se inicie cada bloque de contidos, expoñerase cos recursos axeitados a secuencia de traballo. Facilitarase bibliografía específica. |
Resolución de problemas |
Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno/a debe desenvolver a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios de forma autónoma a través do desenvolvemento dos diferentes exercicios propostos (visionado de videos, mapas conceptuais, lecturas de textos, análise de experiencias artísticas, educativas, exposicións...). |
Eventos científicos |
Conferencias, faladoiros, exposicións, mesas redondas, debates... realizados por relatores/as do ámbito artístico / educativo que permiten afondar ou complementar os contidos da materia. |
Debate |
O debate é unha ferramenta de ensinanza aprendizaxe, xira entorno a unha pregunta ou problemática a analizar polos/as alumnos/as. Durante o mesmo os/as alumnos/as exporán e argumentarán o seu posicionamento que se porá en cuestión para finalmente extraer unhas conclusións.
Mediante esta ferramenta conseguiremos que o/a alumno/a desenvolva distintas competencias cognitivas, de análisis, de expresión en público, argumentativas, etc., ao ter que comunicar e defender os seus coñecementos en público, facendo que este sexa significativo.
|