|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Lección maxistral |
Asistencia, participación e compromiso con o seguimiento de os temas e exercicios propostos. O alumnado será capaz de identificar a obra de arte en relación a o seu contorno físico. |
0,5 |
|
|
C6
|
|
Resolución de problemas |
Realización, seguimiento e entrega de os traballos e/ou exercicios. O alumnado coñecerá os modos de articular o espazo en a obra de arte.O alumnado coñecerá o vocabulario artístico en relación a as súas dimensións espacial e temporal.O alumnado será capaz de entender a obra de arte en relación a a contorna.O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal de a obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente a a obra de arte.O alumnado será capaz de ter visión espacial.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o tempo inherente a a obra de arte. O alumnado será capaz de entender e desenvolver o tempo inherente a a obra de arte.O alumnado adquirirá habilidade traballar en dúas e en tres dimensións. O alumnado adquirirá habilidade para o traballo en diferentes escalas |
60 |
|
|
C6 C9 C12 C22 C25 C31 C36 C42
|
|
Resolución de problemas de forma autónoma |
Realización de exercicios en o tempo de o traballo autónomo. Traballo de Campo para un documento cartográfico, fundamentado en o rexistro espazo-temporal. O alumnado adquirirá a habilidade para utilizar as dimensións temporal e espacial de a creación artística. |
20 |
|
|
C36 C38 C42
|
|
Seminario |
Asistencia e participación en a análise de resultados. |
0,5 |
|
|
|
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Hai uns textos de lectura obrigatoria propostos por o profesorado a principio de o cuatrimestre. Os estudantes deben ter en conta a importancia de relacionar a súa práctica e experiencia persoal en este área, con os conceptos teóricos asimilables de estas lecturas. A avaliación de as lecturas farase mediante un exame obrigatorio, tipo test, ao final de o cuatrimestre.O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal de a obra de arte. |
2 |
|
|
C22 C25 C31
|
|
Cartafol/dossier |
Realizacion, seguimiento e entrega de a memoria dossier con todos os traballos propostos durante o curso. Valorarase moi positivamente que, en os textos que se inclúan en o dossier, fágase referencia a os contidos propostos tanto en as leccións magistrales como nos textos de lectura obrigatoria. O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal de a obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente a a obra de arte |
15 |
|
|
C22 C25 C31
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Exame tipo test encamiñado a medir os coñecementos adquiridos e asimilados, en as clases magistrales. Este exame faise conxunto e como parte de o exame de lecturas obrigatorias. O alumnado coñecerá os modos de articular o espazo en a obra de arte. O alumnado coñecerá o vocabulario artístico en relación a as súas dimensións espacial e temporal. O alumnado será capaz de entender a obra de arte en relación a a contorna. O alumnado será capaz de comprender a dimensión temporal de a obra de arte.O alumnado será capaz de entender e desenvolver o espazo inherente a a obra de arte. |
2 |
|
|
C6 C9 C12 C14 C22 C25 C31
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
A materia ten unha avaliación continua, o que significa que hai que levar a o día os traballos e propostas desenvolvidas en a materia, realizándose as entregas de os devanditos traballos puntualmente e en as datas sinaladas a o longo de o curso. As devanditas datas atópanse recollidas en o axenda de a asignatura, colgada en faitic e visible en o taboleiro de o aula.
Ao fin de o período lectivo, logo de as entregas finais de exercicios, en o caso de non superar satisfactoriamente algún de os exercicios ou non realizar a proba escrita, ou non entregar a memoria, o alumno aparecerá como non presentado en o acta de xuño. DATA FINAL DE ENTREGAS POR CURSO: En a semana posterior a a finalización as clases presenciais. DATA DE A PROBA ESCRITA (para a avaliación de os coñecementos adquiridos con as lecturas propostas durante o curso e as clases teóricas dispensadas) : En a semana posterior a a finalización as clases presenciais.
PROBAS DE AVALIACIÓN CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO 2019
Para aprobar a materia deberá facer, no seu caso o exame, repetir traballos non aptos si así o indicaron os profesores, e/ou entregar os traballos que falten en a convocatoria de ordinaria.
Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias http://belasartes.uvigo.é/bbaa/index.php?ide=79 |