Seminario |
1º avaliación, continua:
Farase ao longo do cuadrimestre no que se imparte a materia, mediante a observación das habilidades e destrezas mostradas polo alumnado, durante a realización das actividades prácticas nos seminarios, ademais da súa participación nos temas expostos na aula.
A puntuación para ser apto neste apartado será de 5 ou máis puntos sobre 10.
Esta avaliación suporá o 10% da puntuación total da materia.
2ª avaliación, exame de preguntas obxectivas:
En relación aos contidos impartidos nos seminarios, farase un exame de preguntas obxectivas. Utilizarase a fórmula (A-E), acertos (A) - erros (E).
A puntuación para ser apto neste apartado será de 5 ou máis puntos sobre 10.
Esta avaliación suporá o 30% da puntuación total da materia.
Esta proba farase na data marcada no calendario académico.
Será preciso ter superado estas dúas probas de avaliación, para poder superar esta parte de seminarios; o cal será preciso para poder superar a materia.
A asistencia aos seminarios é obrigatoria, no mínimo no 90% do total das horas asignadas; no caso contrario o alumnado que non cumpra este criterio, pasará a ser avaliado según os criterios establecidos para a "modalidade non presencial”. |
40 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B11 B14 B15 B18
|
C8 C41 C42 C43 C52
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. O alumnado deberá responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia.
Nota de corte: 5 o máis puntos sobre 10.
É preciso aprobar estar parte, para poder facer media coa proba tipo test (parte teórica da materia). |
30 |
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B11 B14 B15 B18
|
C41 C42 C43 C52
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, ...).
O alumnado deberá seleccionar unha resposta entre un número limitado de posibilidades.
Nota de corte: 5 o máis puntos sobre 10.
É preciso aprobar esta parte para poder facer media coa proba de resposta curta. |
30 |
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B11 B14 B15 B18
|
C41 C42 C43 C52
|
|
Modalidade non presencial (seminarios).- Esta modalidade poderá acoller estudantes que, cunha causa debidamente xustificada, non poidan asistir ao 90% do total das horas asignadas para os seminarios, para o que deberán ter o comezo do semestre no que ensina o tema, comunica ao profesor responsable dela, mediante solicitude por escrito, a transición ao "modo non presencial", indicando a causa que impide a súa asistencia a eles. Aqueles estudantes que, incluso asistindo a un seminario, non logren obter a asistencia establecida do 90%, tamén acudirán a esta "modalidade de non asistencia".
- Avaliación da modalidade non presencial:
- Avaliación da parte de Seminarios: Os estudantes deben realizar unha proba, en relación cos contidos ensinados nos seminarios da materia para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeira / falsa, elección múltiple, emparellamento de elementos, ...). Os estudantes deben seleccionar unha resposta entre un número limitado de posibilidades. A proba farase na data marcada no calendario académico, para a 1ª edición común. Antes de realizala, notificarase a través de Faitic as características específicas da proba, para coñecemento do alumnado.
A puntuación para ser apto nesta sección será de 5 ou máis puntos sobre 10. Esta proba suporá o 70% da nota da materia de seminarios. - 2º lugar, os estudantes deberán facer unha presentación relacionada co tema da materia, o que representa o 30% das
nota total da materia de seminarios. - É necesario aprobar ambas as partes para obter a nota final desta parte dos seminarios da materia. A nota global da parte dos Seminarios representa o 40% da nota total da materia.
Avaliación da modalidade non presencial Parte teórica: 1. Realización dunha proba / resposta breve / desenvolvemento. Dita proba estará marcada segundo o calendario académico. A puntuación para ser apto será de 6 ou máis puntos sobre 10, o que é do 60%
da nota total da parte teórica. Antes de realizala, notificarase a Faitic as características específicas da proba.
2. Presentación dun traballo relacionado coa materia, que representa o 40% da nota total da parte teórica. É necesario aprobar ambas as partes para obter a nota final para a parte teórica da materia. A cualificación da parte teórica suporá o 60% da cualificación total da materia.
2ª edición común: -
Prevalecerán os mesmos criterios establecidos para a 1ª edición. É necesario ter superado tanto a parte teórica como a de seminarios, para superar a materia.
Convocatoria de fin de grao. Os alumnos poderán presentarse nesta convocatoria (inscrición previa especificamente para ela), na que prevalecerán os mesmos criterios indicados para a 1ª e 2ª edición común.
Outros comentarios: A plataforma "Faitic" da Universidade de Vigo servirá para manter a comunicación académica-docente cos estudantes (documentación, anuncios, notas, etc.) para o que será necesario, que ao comezo do semestre no que ensina a materia, os estudantes comproban que están rexistrados na plataforma. É necesario entregar a ficha do alumno correspondente á materia, na 1ª semana do comezo do cuadrimestre.
Datas de exames para esta materia: As datas oficiais de exames marcadas para este tema nas edicións correspondentes estarán dispoñibles na páxina web da escola, así como no taboleiro de información para o alumnado do centro. A data de revisión
das probas de avaliación nas súas diferentes convocatorias, comunicaranse oportunamente, no momento da publicación da lista de cualificacións provisionais |