=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
ESCENARIO 1: DOCENCIA MIXTA
Debido á situación excepcional, ante a imposibilidad de poder impartir toda a docencia dun modo presencial, utilizaranse medios virtuais para a impartición das clases.
Neste caso, a actividade docente impartirase mediante Campus Remoto e preverase asemade o uso da plataforma de teledocencia Faitic como reforzo e sen prexuízo doutras medidas que se poidan adoptar para garantir a accesibilidade do alumnado aos contidos docentes.
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Para a atención ao alumnado utilizarase como ferramentas Correo Electrónico e Campus Remoto, baixo a modalidade de concertación previa.
ESCENARIO 2: DOCENCIA NON PRESENCIAL
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
Debido á situación excepcional, ante a imposibilidad de poder impartir toda a docencia dun modo presencial, utilizaranse medios virtuais para a impartición das clases.
Neste caso, a actividade docente impartirase mediante Campus Remoto e preverase asemade o uso da plataforma de teledocencia Faitic como reforzo e sen prexuízo doutras medidas que se poidan adoptar para garantir a accesibilidade do alumnado aos contidos docentes.
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Para a atención ao alumnado utilizarase como ferramentas Correo Electrónico e Campus Remoto, baixo a modalidade de concertación previa.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* PROBAS QUE SE MANTEÑEN
Práctica de laboratorio: 30%
Descripción:
Realizarase unha proba individual de programación, coa cal se pretende avaliar a capacidade do alumno ante o desenvolvemento de software de calidade. Resultados: RA1, RA2, RA3.
Competencias avaliadas: CB2, CB4, CG8, CG9, CE4, CE5, CE14, CE28, CT5, CT6, CT7, CT8, CT10, CT11, CT14
* PROBAS QUE SE ELIMINAN:
Resolución de problemas e/ou exercicios: 70%
Descripción:
Cada tema terá unha proba individual, coa que se pretende comprobar se o alumno alcanzou os obxectivos do devandito tema. Existirán tres probas, unha por tema (bloque), valendo cada proba un 15% da nota final (en total 45%). Resultados: RA1.
Realizaranse tarefas continuas en grupo (ou individuales) para a resolución de pequenos problemas de programación correspondentes a todos os temas de contidos da materia. Esta nota será proporcionada polo profesor de forma subxectiva (en total 25%).
Resultados: RA2, RA3, RA4.
Competencias avaliadas: CB2, CB4, CG8, CG9, CE4, CE5, CE14, CE28, CT5, CT6, CT7, CT8, CT10, CT11, CT14
* NOVAS PROBAS
Exame de preguntas obxetivas: 45%
Descripción:
Cada tema terá unha proba de preguntas obxectivas, coa que se pretende comprobar se o alumno alcanzou os obxectivos do devandito tema. Existirán tres probas, unha por tema (bloque), valendo cada proba un 15% da nota final (en total 45%). Resultados: RA1.
Competencias avaliadas: CB2, CB4, CG8, CE4, CE5, CE14, CT6, CT7, CT8, CT11, CT14
Práctica de laboratorio: 25 %
Descripción:
Realizarase un exercicio individual de programación de cada un dos temas (bloques) da materia.
Competencias avaliadas: CB2, CB4, CG8, CG9, CE4, CE5, CE14, CE28, CT5, CT6, CT7, CT8, CT10, CT11, CT14
Resultados: RA2, RA3, RA4.
|