Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
RA1. Saber usar a eliminación Gaussiana para achar unha forma graduada e a forma graduada reducida dunha matriz. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 2: Entender os razoamentos de tipo alxebraico máis comúns. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 3: Aplicar a Álxebra Lineal a problemas da Informática. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 4: Dominar as estruturas alxebraicas que teñen especial interese pola súa utilidade no estudo de estruturas de datos e información, metodoloxía da programación e linguaxes informáticas. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 5: Adquirir os coñecementos matemáticos necesarios para teorías de control automático, de sistemas e de comunicacións, e para
xeometría computacional. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 6: Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 7: Afianzar a teoría de conxuntos, a álxebra vectorial, a noción de linealidad e a álxebra matricial. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 8: Comprender as nocións de semellanza, equivalencia e ortogonalidad. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 9: Coñecer as xeneralizacións dos coñecementos adquiridos na anterior etapa. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 10: Coñecer as aplicacións xeométricas cando estas sexan posibles. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 11: Comprender e aplicar as transformacións xeométricas máis habituais, así como as figuras do plano e do espazo que se enmarcan nesta materia. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 12: Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 13: Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 14: Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de atopar solucións a problemas concretos. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 15: Identificar e analizar criterios e especificacións adecuados a problemas concretos. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 16: Saber buscar solucións algorítmicas aos problemas que fosen expostos e valorar a idoneidade das respostas. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 17: Ter iniciativa para propor alternativas a solucións xa atopadas. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 18: Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 19: Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA 20: Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA21. Comprender o concepto de forma cuadrática e saber representala mediante unha matriz simétrica. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA22. Comprender o concepto de cambio de variable nunha forma cuadrática e saber achar o seu efecto sobre a matriz que a representa. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|
RA23. Saber achar unha diagonalización dunha forma cuadrática e saber usala para clasificala e para determinar os seus valores máximo e mínimo en vectores unitarios. |
A2
|
B8
|
C1
|
D4 D6 D11
|