Obradoiro |
No taller de creatividade buscaremos producir ideas, desenvolver conceptos, descubrir opcións novas, orixinais, útiles e que satisfagan a os alumnos e a colectividade. Un dos principios básicos que se van a tratar de seguir é a estimulación da capacidade creativa, potenciando o seu desenvolvemento e mellora. Para promover o seu desenvolvemento utilizaremos distintas técnicas experimentais e outras máis coñecidas como os mapas mentais. Os procedementos prácticos levarán a efecto mediante a representación gráfica de ideas, temas, proxectos, etc. Trataremos de combinar palabras crave nos debuxos e establecer conexións entre aquelas, seguiremos como vén facendo nos estudos de creatividade un procedemento analóxico. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B11
|
C12 C29 C41 C55 C59 C63 C64
|
D2 D9 D16 D21
|
Traballo tutelado |
Como principais obxectivos no taller de creatividade buscarase o acto de innovar baixo a supervisión docente, de producir obras de arte creativas desde el enxeño, a capacidade de atopar solucións orixinais e a vontade de facer modificacións e asociacións entre ideas para transformar os obxectos, dando lugar a outro novos pero sempre seguindo directrices orientativas. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
C1 C12 C25 C29 C59 C62
|
D1 D2 D7 D13 D15 D16 D20
|
Prácticum, Practicas externas e clínicas |
O alumnado debe buscar, achar, inventar no exterior. En espazos abertos o alumnado vaise identificar co traballo nunha maior liberdade mediante a arte do descubrimento. O profesor guiarao na súa investigación dunha maneira formal. Na obra de arte realizada nas prácticas externas concretarase a estratexia e as conclusións que guían ao descubrimento. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
C12 C61
|
D2 D9 D17
|
Estudo previo |
Buscamos xerar dunha forma rápida métodos de innovar de forma positiva, resolver problemas artísticos desde o descubrimento, desde un pensamento distinto, diverxente, lateral pero fundamentado. O alumno antes de acometer unha obra deberá entender os seus obxectivos, cualificalos mediante esquemas. Partirá da base de que aínda sen atopar unha solución xerará uns principios dos estudos previos dos que poida deducir algo. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B11
|
C34 C55
|
D1 D7 D15 D16
|
Lección maxistral |
Seguiremos o procedemento de elaboración teórica docente de medios auxiliares, estratexias, principios e regras e a maneira de atopar vías de solución e pautas para xerar a expresión plástica.
Como principios daremos suxestións para atopar solucións, pautas e medios que finalicen coa solución. En canto as regras que imos seguir, podemos enumerar: separar os elementos cos que se van á traballar, xerar figuras esquemáticas, táboas, mapas etc. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B7
|
C12 C41 C61 C62 C63 C64
|
D5 D8 D13 D16 D20 D21
|
Os alumnos que non asistisen a clase
regularmente están obrigados a entregar todos os traballos pendentes ou non
entregados do cursopara poder superar a materia. Con independencia da súa
asistencia ou non ás clases, o alumnado gozará de condicións equivalentes de
avaliación. Os alumnos que non superen as competencias
poden facelo na convocatoria de xullo. As datas dos exames están establecidas na Web
da
Facultade. |