Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual
   Contidos
Tema Subtema
Marcos teórico-conceptuais das NEE en nenos e nenas con discapacidade intelectual. Marcos teóricos conceptuais da NEE
Definición de discapacidade intelectual
Aproximación histórica á definición de discapacidade intelectual.
Definicións actuais, enfoques multidimensionais da discapacidade intelectual.
As dificultades de aprendizaxe nos alumnos con discapacidade intelectual. Diagnostico e clasificación da discapacidade intelectual
Funcionamento intelectual e a súa avaliación. Conduta adaptativa e a súa avaliación. Aproximación multidimensional á clasificación da discapacidade intelectual.
Procedementos de avaliación e identificación das dificultades en estudantes con discapacidade intelectual. Sistemas de apoio á discapacidade intelectual
As necesidades de apoio da as persoas con discapacidade intelectual.
O concepto de apoio e de necesidades de apoio.


Procedementos de intervención no contexto da discapacidade intelectual
Implicacións educativas da discapacidade intelectual.
Características educativas dos alumnos con discapacidade intelectual.
Modelos históricos e actuais en educación especial.
Boas prácticas na educación de alumnos con discapacidade intelectual.
Métodos e procedementos de investigación e intervención no ámbito da discapacidade intelectual. Métodos cuantitativos e cualitativos en investigación en discapacidade intelectual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000