Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Adquire hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativa e cooperativa, e trata de promovelos no estudantado desde a participación e o esforzo individual. |
A3 A4
|
B4 B11
|
C29
|
D7 D9 D15
|
2. Comprende e sabe interpretar os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
A1 A2
|
B1 B2
|
C28
|
D7 D13 D15 D16
|
3. Coñece as bases teóricas dos currículos de excelencia educativa e é capaz dunha valoración crítica dos deseños curriculares españois. |
A3
|
B11
|
C28
|
D7 D13 D15 D16
|
4. Coñece, respecta e promove a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e é capaz de contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade. |
A1 A2 A4
|
B11
|
C48
|
D7 D12 D16
|
5. Recoñece a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. |
A1 A3
|
B1 B2 B6
|
C4 C42
|
D7
|
6. Valora a importancia do traballo en equipo e asume a súa cota de responsabilidade. |
|
|
C29
|
D7 D9 D13 D16
|
7. Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, ao lado do cálculo, das competencias clave e ferramientas precisas para reforzar a educación e o rendemento do profesorado. |
A4
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
8. Sabe expresarse en español con fluidez e precisión e pode facer un uso flexible de devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais. |
A4
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
9. Comprende o paso da *oralidad á escritura e coñece e sabe usar os diferentes rexistros e usos da lingua |
|
B6
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
10. É capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas. |
A2 A3
|
B11
|
C21 C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15
|
11. É quen de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás
normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, de
cohesión e cunha elocutio axeitada aol contexto. |
A4
|
B6 B11
|
C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15 D16
|
12. Adquire formación literaria, con especial atención ao papel e ao uso da literatura na educación infantil. |
|
B2
|
C46 C51
|
D1 D13 D15
|
13. Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados na educación infantil. |
A2 A3
|
B11
|
C28 C46 C51
|
D7 D13 D15
|
14. Utiliza, si a situación requíreo, soportes non verbais que complementen a súa exposición (TIC, audiovisuais...). |
A4
|
B2 B6 B7 B11
|
C28 C49
|
D5 D7 D16
|