Cartafol/dossier |
Elaboración de informes de prácticas de avaliación de desenvolvemento motor. |
30 |
|
B2 B3 B11
|
C1 C2 C4 C15 C16 C18 C23 C24 C25 C26 C36 C44
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D13 D15 D17 D21
|
SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA (PARA ALUMNOS QUE ASISTEN Ao 80% DE CLASES
TEÓRICAS E PRÁCTICAS) Para optar por este sistema de avaliación é imprescindible a
asistencia ao 80% das prácticas .
PROBA OBXETIVA
|
PORTAFOLIOS
|
INTERVENCIÓN
|
40% (4 puntos)
|
30% (3 puntos)
|
30% (3 puntos)
|
Para superar a materia en necesario alcanzar o 50% en cada
apartado obxecto de avaliación. SISTEMA DE
AVALIACIÓN PARA ALUMNADO QUE NON ASISTEN A CLASES TEÓRICAS E PRÁCTICAS Para alumnado non asistente ou que non alcanzan o 80% da
asistencia, a avaliación de competencias teórica
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS TEÓRICAS
50%
|
AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS PRÁCTICAS
50%
|
A avaliación para alumnado non
asistente realizarase mediante exame escrito que contén preguntas de
desenvolvemento e preguntas tipos test.
O manual de referencia para a preparación da parte teórica da materia é o
seguinte:
Granda, J., & Alemany, I. (2003).
Manual de aprendizaje y desarrollo motor. Barcelona: Paidós Educación Física
|
A avaliación para alumnado non
asistente realizarase mediante exame escrito e versará sobre procedementos e
competencias desenvolvidas nas clases prácticas.
En FAITIC poderá atoparse unha descrición detallada de todas as prácticas
desenvolvidas ao longo do curso.
|
As competencias non superadas na convocatoria de xuño poderán superarse na
convocatoria de xullo. As competencias superadas mantéñense. As datas oficiais
dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo "datas exames".
É importante a participación nas primeiras sesións da materia para comprender o
proceso do seu desenvolvemento. Toda a información necesaria para superar a
materia atópase na plataforma TEMA a disposición dos alumnos/as |