Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Desenvolvemento motor
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Exposición e defensa dun deseño de intervención para estimular o desenvolvemento motor na etapa de Educación Infantil 30 B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
C1
C2
C4
C15
C21
C23
C24
C25
C26
C36
C44
C53
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Cartafol/dossier Elaboración de informes de prácticas de avaliación de desenvolvemento motor. 30 B2
B3
B11
C1
C2
C4
C15
C16
C18
C23
C24
C25
C26
C36
C44
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D13
D15
D17
D21
Exame de preguntas obxectivas A proba de avaliación consistirá nun exame escrito que recollerá cuestións teóricas e prácticas relacionadas cos bloques de contidos que conforman a materia. Poderá ser tipo test ou preguntas de naturaleza aberta a desenvolver. 40 B1
B8
B9
B10
B12
C1
C2
C4
C15
C16
C18
C24
C44
C53
D1
D7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA (PARA ALUMNOS QUE ASISTEN Ao 80% DE CLASES
TEÓRICAS E PRÁCTICAS)

Para optar por este sistema de avaliación é imprescindible a
asistencia ao 80% das prácticas . 













PROBA OBXETIVA



PORTAFOLIOS



INTERVENCIÓN



40% (4 puntos)



30% (3 puntos)



30% (3 puntos)


 Para superar a materia en necesario alcanzar o 50% en cada
apartado obxecto de avaliación.

SISTEMA DE
AVALIACIÓN PARA ALUMNADO QUE NON ASISTEN A CLASES TEÓRICAS E PRÁCTICAS

Para alumnado non asistente ou que non alcanzan o 80% da
asistencia, a avaliación de competencias teórica











AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS TEÓRICAS


50%



AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS PRÁCTICAS


50%



A avaliación para alumnado non
asistente realizarase mediante exame escrito que contén preguntas de
desenvolvemento e preguntas tipos test.

O manual de referencia para a preparación da parte teórica da materia é o
seguinte:


Granda, J., & Alemany, I. (2003).
Manual de aprendizaje y desarrollo motor. Barcelona: Paidós Educación Física



A avaliación para alumnado non
asistente realizarase mediante exame escrito e versará sobre procedementos e
competencias desenvolvidas nas clases prácticas.

En FAITIC poderá atoparse unha descrición detallada de todas as prácticas
desenvolvidas ao longo do curso.




As competencias non superadas na convocatoria de xuño poderán superarse na
convocatoria de xullo. As competencias superadas mantéñense. As datas oficiais
dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo "datas exames".

É importante a participación nas primeiras sesións da materia para comprender o
proceso do seu desenvolvemento. Toda a información necesaria para superar a
materia atópase na plataforma TEMA a disposición dos alumnos/as

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000