Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B1 |
Analizar e relacionar a dimensión e o carácter dinámico do Turismo e o seu incidencia na Xestión e Dirección. |
B3 |
Utilizar métodos de xestión empresarial que conduzan á innovación e desenvolvemento do negocio. |
B4 |
Definir prioridades na consecución de obxectivos. |
B6 |
Aconsellar estratexias e resolver problemas. |
B7 |
Planear nun contexto de responsabilidade social. |
B11 |
Organizar e liderar equipos. |
C11 |
Definir as tendencias e a dinámica do os mercados turísticos. |
C16 |
Deseñar produtos e priorizar proxectos turísticos. |