Guia docente 2020_21
Facultade de Dereito
Máster Universitario en Avogacía-Ourense
 Materias
  Práctica Laboral e de Seguridade Social
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===

Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===

* Metodoloxías docentes
Manterase na docencia a metodoloxía de seminario, substituíndo a docencia presencial por docencia virtual, a través das aulas virtuais do Campus remoto da Universidade de Vigo e da utilización da plataforma Faitic como *repositorio de material. Nos seminarios impartidos nas aulas virtuais, tras unha sucinta presentación teórica do tema, realizaranse actividades enfocadas a analizar e resolver supostos prácticos sobre un tema específico, que permitan profundar ou complementar os contidos de maior *virtualidad práctica da materia.

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Para a atención das *tutorías da coordinación, utilizaranse medios non presenciais -fundamentalmente, os despachos virtuais dos profesores e correos electrónicos, foros ou outros medios telemáticos-.

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===

* Probas
En relación coa avaliación continua, mantéñense as probas e a *ponderación prevista na guía docente na primeira edición de actas nos seguintes termos, substituíndo unicamente as probas presenciais por probas telemáticas a través de *Faitic, no caso de que a avaliación non poida realizarse presencialmente:
1. O 20%, asignado á preparación, segundo as indicacións previamente fornecidas polo docente, e participación do alumno nos Seminarios realizarase valorando as tarefas recollidas polos docentes e a participación dos estudantes nas clases virtuais.
2. O 30% asignado ao exame de preguntas obxectivas, con preguntas pechadas con respostas de elección múltiple e unha soa resposta válida, realizarase a través da sección cuestionarios na plataforma de *teledocencia da materia Práctica Laboral en Faitic, remitindo as preguntas de forma desordenada e limitando o tempo. Serán 25 preguntas con 4 opcións posibles e unha soa correcta. Cada resposta acertada sumará 0.4 puntos. Cada pregunta errónea restará 0.133 puntos. As preguntas en branco non obterán ningunha puntuación.
3. O 50% asignado ao estudo de casos realizarase tamén na data prevista, a través de Faitic, na sección exercicios, na que se exporán un ou varios supostos para a súa resolución polo alumnado nun tempo limitado.
Para valorar a maior carga de traballo que supón a realización e entrega de tarefas para os alumnos o sistema de avaliación continua, elimínase:
• A esixencia de asistencia ao 80% das clases, que non se substitúe por ningún outro requisito.
• A esixencia, para facer media, da obtención dunha cualificación non inferior a 3 en cada unha das partes, así como a limitación da súa cualificación final ao aprobado, si nalgunha do tres partes obtivo unha nota inferior a 4. Deberá simplemente obter unha cualificación de cinco ou superior como nota media que resulte do tres tipos de probas de avaliación.
No caso de que algún alumno prefira optar polo sistema de avaliación final, deberá manifestalo expresamente, remitindo un correo electrónico á coordinación. Nese caso, deberá realizar a exposición e defensa pública do caso práctico, a efectos de avaliar os resultados de aprendizaxe e a adquisición das competencias que permiten avaliar os seminarios, no caso do estudante que se acolleu ao sistema de avaliación continua. Esta proba representará o 20% da cualificación final. Neste caso manteranse as esixencias da guía docente de que o alumno/a obteña unha cualificación de cinco ou superior como nota media que resulte do tres tipos de probas de avaliación (cuestionario, estudo de casos e exposición e defensa pública do mesmo), debendo obter unha cualificación non inferior a 3 en cada unha das partes. Si non obtén esa nota mínima de 3 nalgunha das partes, a súa cualificación final será de suspenso (máximo 4.9). Ademais, si nalgunha do tres partes obtivo unha nota inferior a 4, a súa cualificación final non poderá ser superior ao aprobado.
No caso de que a avaliación na segunda edición de actas non poida realizarse presencialmente, os criterios de avaliación continua e final manteranse nos mesmos termos que na primeira edición de actas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000