Resultados da aprendizaxe adquiridos na avaliación:
-Demostrar comprensión profunda de calquer tipo de documento administrativo ou de resolución
xudicial contencioso-administrativa
-Redactar de forma sistemática e rigorosa calquer tipo de escrito tanto na vía administrativa, como
na contencioso-administrativa (recursos administrativos, solicitudes, escrito de interposición do recurso,
demanda, contestación á demanda, alegacións previas, proba, conclusións)
-Redactar de forma sistemática e rigorosa calquer tipo de recurso contra unha resolución xudicial,
especialmente o recurso de casación
-Resolver correctamente problemas xurídico-administrativos reais
-Manexar con habilidade os coñecementos xurídico-administrativos aplicándoos a situacións reais do exercicio
profesional
-Saber argumentar e rebater ideas con rigor, oralmente e por escrito, especialmente nas vistas e xuicios
que se desenvolvan oralmente na sé xudicial
-Saber comunicar os coñecementos e razóns
-Demostrar capacidade para aprender dun xeito autónomo
Outros comentarios sobre a avaliación:
1. Primeira oportunidade (maio/xuño): O estudante debe elixir entre un sistema de avaliación continua ou a realización de un exame final. a) Avaliación continua: Para poder optar por o sistema de avaliación continua, o estudante deberá asistir, polo menos, a un 80% de as clases. O sistema de avaliación continua consistirá en: 1.- A asistencia e participación activa en as clases presenciais, que representa o 20% de a cualificación final. 2.- Realización de un exame, que representa o 80% de a cualificación final. O exame final constará de dous partes: 1) Un exame tipo test, que representa o 30% de a cualificación final. 2) Un caso práctico consistente en o estudo de un caso. Esta proba representará o 50% de a cualificación final. A data e a hora de o exame de a primeira oportunidade serán as previstas en o calendario de probas de avaliación aprobado por a Comisión Académica de o Máster para o presente curso. b) Exame final: O estudante que non se someta a o sistema de avaliación continua ou que quede excluído de o mesmo realizará un exame. Este exame representa o 100% de a cualificación de a materia. O exame constará de tres partes: 1) Un exame tipo test, que representa o 30% de a cualificación final. 2) Un caso práctico consistente en o estudo de un caso. Esta proba representará o 50% de a cualificación final. 3) Exposición e defensa pública de o caso práctico, a efectos de evaluar a adquisición de as competencias de a materia, en as mesmas condicións que o estudante que se acolleu a o sistema de avaliación continua. Esta proba representará o 20% de a cualificación final. A data e a hora de o exame de a primeira oportunidade serán as previstas en o calendario de probas de avaliación aprobado por a Comisión Académica de o Máster para o presente curso.
2. Segunda oportunidade (xullo): A. O estudante que se someteu a o sistema de avaliación continua conservará a nota que obtivo en o mesmo. En estes casos, o exame, representa o 80% de a cualificación final. O exame final constará de dous partes: 1) Un exame tipo test, que representa o 30% de a cualificación final. 2) Un caso práctico consistente en o estudo de un caso. Esta proba representará o 50% de a cualificación final. B. O estudante que non se someteu a o sistema de avaliación continua ou que quedou excluído de o mesmo realizará un exame. Este exame representa o 100% de a cualificación de a materia. O exame constará de tres partes: 1) Un exame tipo test, que representa o 30% de a cualificación final. 2) Un caso práctico consistente en o estudo de un caso. Esta proba representará o 50% de a cualificación final. 3) Exposición e defensa pública de o caso práctico, a efectos de evaluar a adquisición de as competencias de a materia, en as mesmas condicións que o estudante que se acolleu a o sistema de avaliación continua. Esta proba representará o 20% de a cualificación final. A data e a hora de o exame de a segunda oportunidade serán as previstas en o calendario de probas de avaliación aprobado por a Comisión Académica de o Máster. |