Para os alumnos
asistentes á primeira avaliación da acta. Todos os
estudantes terán que facer un exame final no que se lles fará preguntas
relacionadas cos contidos da materia. A cualificación das respostas curtas
suporá o 80% da cualificación do exame. Os alumnos que
tomen parte na avaliación continua serán avaliados e cualificados das prácticas
realizadas nas clases prácticas, a asistencia e a elaboración de casos, así
como a participación na resolución dos casos na aula que serán obxecto desa
avaliación. . O alumno poderá
renunciar á avaliación continua e á súa nota e ir á parte práctica do exame,
nas mesmas condicións que os estudantes que non participaron na avaliación
continua. Os estudantes
que non realicen a avaliación continua deberán resolver, ademais do exame final
(nas mesmas condicións que os estudantes de avaliación continua), un curso
práctico sobre a materia, que será avaliado e poderá obter unha nota de ata o
20%. restante. Estudantes que
non asisten á primeira edición da acta.- Os estudantes
que non asistan ao exame final non terán unha nota nesta primeira edición da
acta (salvo que expresen o contrario), mantendo a cualificación das prácticas
para a segunda edición da acta do curso actual. Estudantes
asistentes á segunda edición da acta.- Na segunda
edición, os estudantes que realicen a avaliación continua deberán realizar unha
proba de resposta curta, mantendo a nota para a práctica realizada durante o
semestre. Os estudantes
que non participen na avaliación continua serán avaliados e cualificados do
mesmo xeito que se expresa para a primeira edición da acta Exame de fin de
grao.- Realizarase do
mesmo xeito que para estudantes que non participan en avaliación continua. Os exames
realizaranse segundo o calendario aprobado pola Xunta de Facultade para o curso
2020/2021. Común á
avaliación: o alumno debe obter polo menos 3 puntos respecto á parte teórica
para engadir a nota obtida na parte práctica. A bibliografía
indicada será meramente complementaria ás explicacións docentes. As probas sinaladas permiten acadar as competencias e resultados de aprendizaxe da materia. |