Coñecer o corpus didáctico esencial relativo aos procedementos de ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais. |
|
|
|
|
Coñecer contextos e situacións nos que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. Coñecer o perfil profesional correspondente aos titulados nos ciclos formativos. |
|
|
C18 C19
|
|
Transformar os currículos en programas de actividades e traballo. |
|
|
C27
|
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes |
|
|
C21
|
|
Coñecer e saber aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da Economía e o Obradoiro de iniciativas emprendedoras, e ciclos formativos da especialidade. |
|
|
C24
|
D3
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e á aprendizaxe das Ciencias Sociais, e a FP, respectivamente, e propoñer alternativas e solucións. |
|
|
C18 C26
|
|