Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B3 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas |
B4 |
Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, peritacións, estudos, informes e outros traballos análogos |
B6 |
Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas |
B7 |
Capacidade para aplicar os principios e métodos da calidade |
C2 |
Dominio dos métodos de elaboración de informes e outros documentos técnicos específicos |
D2 |
Pensamento crítico. |
D3 |
Investigación independente. |
D6 |
Uso de tecnoloxías. |
D8 |
Iniciativa |
D10 |
Capacidade de análise e síntese. Organización e planificación. Xestión da información |
D11 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica para comunicarse con persoas non expertas |