Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Traballo de Fin de Máster
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Traballo de Fin de Máster Código P04M082V01208
Titulación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
12 OB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web http://http://www.direccionarte.es
Descrición xeral O Traballo de Fin de Máster forma parte do plan de estudos do Máster en Dirección de Arte en Publicidade e equivale a 12 graos ECTS programados no segundo semestre do ano académico da titulación. O desenvolvemento do TFM está regulado polo Regulamento para a realización do Traballo Fin de Grao e Traballo de Fin de Máster da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación.
O seu obxectivo principal reside na dirección creativa dunha campaña publicitaria ou a proposta práctica dun proxecto relacionado coas competencias do máster
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000