Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Elaboración da Mensaxe Publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obradoiro Durante os obradoiros realizarse un seguemento da asistencia e aproveitamento dos alumnos e alumnas. 10 A1
C13
C18
D2
Aprendizaxe baseado en proxectos Elaboración do proxecto final 80 A1
A3
C8
C9
C10
C12
C13
C14
C15
C16
C18
C20
C21
C22
C23
D2
D3
Seminario Durante o seminarios realizarse un seguemento da asistencia e aproveitamento dos alumnos e alumnas. 10 C10
C13
C14
C18
C23
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación da materia centrarase no proxecto final que deberán presentar os alumnos e alumnas e no cal deberán recoller os coñecementos adquiridos nos tres bloques de traballo. O proxecto deberá ser presentado no plazo establecido e seguir as directrices marcadas nas sesións de seminarios. 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000