|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Presentación |
Presentación breve dun tema concreto proposto polo profesor. A exposición realizásese en clase.
Publicárase rubrica de avaliación na palaforma TEMA da asignatura. |
5 |
|
|
|
D1 D3 D5 D6 D17 D20
|
Traballo tutelado |
Elaborar un informe técnico relativo a calquera cuestión relacionada coa Enxeñería Industrial, coa calidade e o rigor que se espera dun Enxeñeiro Industrial.
Publicárase rubrica de avaliación na palaforma TEMA da asignatura. |
10 |
|
B1
|
|
D1 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D15 D16 D20
|
Aprendizaxe baseado en problemas |
Realización dun traballo en grupo interdisciplinar, con alumnos doutras asignaturas e grados.
Este grupo, aplicando a metodoloxía "design thinking" fara un traballo de implantación e/ou mellora sobre unha actividade concreta.
Publicárase rubrica de avaliación na palaforma TEMA da asignatura. |
15 |
|
B1 B2
|
|
D1 D2 D5 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D20
|
Aprendizaxe baseado en problemas |
Realización dun proxecto de ingenieria, traballando cun equipo aberto. Farase fincapé na aplicación de ferramentas e coñecementos de ingeniería industrial para crear solucións de ingeniería para as necesidades reais dunha industria.
Publicásese rubrica de avaliación na palaforma TEMA da asignatura. |
40 |
|
B1 B2
|
C18
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D15 D16 D17 D20
|
Eventos científicos |
Presentación das ideas desenvolvidas polos alumnos nos grupos colaborativos. Esta actividade será publica y con difusión en diferentes medios de comunicación.
Publicárase rubrica de avaliación na palaforma TEMA da asignatura. |
10 |
|
|
|
D1 D3 D5 D6 D17 D20
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta. Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
10 |
|
|
|
|
Probas de resposta curta |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto.
Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia. |
10 |
|
|
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
<p>SISTEMA DE AVALIACIÓN:</p><p>======================</p><p>O sistema de avaliación por defecto é o sistema de avaliación continua. </p><p>O alumno que desexe acollerse a un sistema de avaliación non continua deberá solicitalo oficialmente, no prazo e modo establecido para iso, na E.E.I. Si o alumno non solicita e obtén o veredicto favorable da renuncia a avaliación continua, enténdese que esta no sistema de avaliación continua.O alumno que pense solicitar a renuncia de avaliación continua deberá notificarllo canto antes ao profesor. Recoméndase facelo a principio de curso, ou antes de comezar a docencia.</p><p>A avaliación realizáse en base a rubricas que se publican na palaforma TEMA da asignatura.</p><p> </p><p>CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN CONTINUA:</p><p>=================================================================</p><p>Para superar a asignatura mediante a avaliación continua débense cumprir, simultáneamente, dúas condicións:</p><p>a) obter unha puntuación mínima de 4 sobre 10 en cada un dos apartados evaluables.</p><p>b) obter unha nota media, ponderada segundo as porcentaxes indicadas anteriormente, mínima de 5 sobre 10.</p><p>Si un apartado esta suspenso, ou o alumno desexa mellorar a nota dun apartado, terá un máximo de duas (2) oportunidades para facelo. Neste caso aplicásese, sobre a cualificación do apartado, un coeficiente corrector. A cualificación multiplicásese por 0,85, a primeira vez e por 0,75 a segunda vez. O prazo para ditas correcciones será establecido polo profesor.</p><p>CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN NON CONTINUA:</p><p>======================================================================</p><p>Os alumnos que opten por renunciar, oficialmente, á avaliación continua, deberán realizar un traballo tutelado polo profesor, consistente nun proxecto industrial ou similar, e unha proba de avaliación.</p><p>Para obter a cualificación acharase a media proporcional (60% teoría e 40% prácticas). E obrigatorio obter unha cualificación mínima de 4 puntos sobre 10 posibles en cada unha dás partes. </p><p>Para superar a materia, a citada media deberá ser dun mínimo de 5 puntos sobre 10 posibles.</p><p>COMPROMISO ÉTICO:</p><p>==================</p><p>Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. </p><p>Ao cursar a asignatura, o alumno, adquire un compromiso de traballo en equipo, colaboración e respecto aos compañeiros e ao profesorado.</p><p>No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados e outros) considerásese que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0.0).</p> |