Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Estudos de exemplos existentes de comunicación alternativa. 5 A4
C5
C9
Prácticas en aulas informáticas Traballo no wiki e outras ferramentas da web 2.0. 10 A2
A4
C5
C9
C11
C12
D2
D3
Estudo de casos Estudo previsto de marca para elaboración dunha proposta propia. 15 C13
D2
D3
Traballo Proxecto de investigación sobre a liña de investigación asignada. 30 C9
C11
D2
D3
Probas de resposta curta De coñecementos teóricos da materia. 40 A2
C5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia é preciso aprobar a parte teórica e a parte práctica na convocatoria, cunha nota mínima de 5 puntos sobre 10.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000