Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1
A INVESTIGACIÓN EN O PROCESO PUBLICITARIO
1.1. Antecedentes históricos
1.2. Métodos de investigación: a investigación cualitativa e cuantitativa: características e fontes
1.3. Etapas de a investigación
1.4 A INVESTIGACIÓN PUBLICITARIA
1.5. O papel de a investigación en as diferentes etapas de o proceso publicitario.
1.6. As fontes de información en publicidade
1.7. A investigación de audiencias: singularidades e características.
1.8. Técnicas de recolleita de información
1.9. Términos e conceptos máis utilizados en a investigación de medios e audiencias.
TEMA 2.
PROVEEDORES, INSTRUMENTOS E FONTES DE INFORMACIÓN UTILIZADAS EN A INVESTIGACIÓN DE MEDIOS E AUDIENCIAS
2.1. Kantar Media
2.2. A.I.M.C
2.3. INTROL/ICP
2.4. ComScore
2.5. Infoadex
2.6. Outras fontes; informes sectoriales e estudos de referencia
TEMA 3.
Os MEDIOS PUBLICITARIOS
3.1 Os medios publicitarios: características CUALITATIVAS
3.2 Os medios publicitarios: características CUANTITATIVAS
3.2.1 Características socio-demográfica: perfil de a audiencia de os medios.
3.2.2. Evolución e penetración de a audiencia por medios
3.2.3. Investimento publicitario por medios e sectores
TEMA 4.
O PÚBLICO OBXECTIVO E A INVESTIGACIÓN DE Os MEDIOS PUBLICITARIOS
4.1. O Público Obxectivo
4.1.1. Definición estratéxica de o target
4.1.2. O novo consumidor
4.2. A investigación de os medios publicitarios
4.2.1. Tipos
4.2.2. Antecedentes históricos
4.3.3. Técnicas aplicadas en a investigación de os medios publicitarios
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000