Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Autoavaliación concurso en cada grupo de aula das publicacións para marca persoal ou para comercios locais en redes sociais no inicio das prácticas do curso 25 A2
B3
C11
D3
Proxecto reputación de contidos e conversacións mantidas en redes sociais profesionais 40 A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Cartafol/dossier autoavaliación do perfil profesional presentado, da aprendizaxe durante o curso e propostas para desenvolvemento da imaxe profesional persoal 35 A2
A3
C11
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

<ul><li>A presentación dun cartafol definido profesionalmente nunha rede social ou blogue, e</li><li>un balance e documentación da participación grupal nun foro, evento ou causa en redes sociais </li></ul><p>son obrigatorios para presentarse a unha avaliación final da competencia en comunicación corporativa na data indicada no calendario de exames.</p><p>A proba final de resposta longa inclúe a decisión de accións comunicativas en casos de imaxe e/ou reputación corporativa. </p>

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000