Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Habilidades na procura de información, en relación con fontes de información primarias e secundarias, incluíndo o uso de computadores para procuras en liña |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B3 |
Capacidade de escoita, de lectura comprensiva e habilidades de comunicación oral e escrita |
B5 |
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
B6 |
Capacidade de perseveranza na realización de tarefas e labores e confianza no propio traballo |
B10 |
Compromiso coa eficacia e a eficiencia do traballo do sector público e outras entidades |
B12 |
Compromiso coa responsabilidade e a honestidade no desempeño laboral público e privado |
B13 |
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable. |
C31 |
Capacidade de definir e elaborar un traballo orixinal (individual ou en grupo) seguindo as orientacións dun profesor/autor/ a. Capacidade de presentación e defensa pública ante un tribunal académico do TFG (formulación, achados e resultados) |
D1 |
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
D2 |
Capacidade de organización, planificación e utilización do tempo e de autocontrol ante situacións de presión |
D3 |
Uso de linguas estranxeiras nas actividades das diferentes materias |
D5 |
Capacidade para a toma de decisións autónoma e independente |
D7 |
Motivación pola calidade e a mellora continua e a innovación |
D8 |
Capacidade para o traballo cooperativo en equipo/grupo e aberto a diferentes puntos de vista e opinións |
D9 |
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |
D11 |
Vocación de servizo público e compromiso ético |
D12 |
Capacidade de iniciativa e espírito emprendedor |