Que os estudantes *teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
A3
|
|
|
|
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
A5
|
|
|
|
Capacidade de perseveranza na realización de tarefas e labores e confianza no propio traballo |
|
B6
|
|
|
Compromiso coa responsabilidade e a honestidade no desempeño laboral público e persoal |
|
B12
|
|
|
Capacidade de organización, planificación e utilización do tempo e de autocontrol ante situacións de presión |
|
|
|
D2
|
Capacidade para o traballo cooperativo en equipo/grupo e aberto os diferentes puntos de vista e opinións |
|
|
|
D8
|
Comprender a influencia do sistema político nos sistemas administrativos de estados da OCDE |
|
|
C43
|
|