Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B4 |
Comunicación a través de Internet e, en xeral, manexo de ferramentas multimedia para a comunicación a distancia |
B5 |
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
B8 |
Receptividade ante o cambio (interno e externo) e capacidade de adaptación a novas contornas ou circunstancias (adaptabilidade) e de aprendizaxe |
B9 |
Ser capaz de recoñecer e implementar boas prácticas derivadas de procesos e accións como base para a innovación e a creatividade |
B10 |
Compromiso coa eficacia e a eficiencia do traballo do sector público e outras entidades |
C1 |
Coñecer o marco xurídico-legal das administracións públicas españolas |
C4 |
Reflexionar sobre os elementos dos sistemas administrativos (institucións, actores, ideas) e comprender o seu funcionamento práctico nun contexto multinivel |
C8 |
Saber aplicar métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos) para procesos de xestión e dirección pública |
C9 |
Entender o papel das administracións públicas no proceso das políticas públicas e aplicar o método de análise |
C33 |
Saber aplicar técnicas de control de calidade nas AA. PP. e comprender os indicadores cuantitativos e cualitativos básicos da xestión pública |
C34 |
Capacidade de formulación de problemas, análises de solucións e desenvolvemento de prácticas entre actores multinivel |
D7 |
Motivación pola calidade e a mellora continua e a innovación |
D12 |
Capacidade de iniciativa e espírito emprendedor |