Probas de resposta curta |
Probas de avaliación das competencias adquiridas, que inclúen preguntas relativas aos contidos impartidos nas sesións maxistrais, nas sesións de resolución de problemas e nos seminarios. |
60 |
A1 A2 A4
|
B5
|
C28
|
D4
|
OBSERVACIÓNS XERAIS:Agás no referente á docencia en inglés, esta materia divídese en dúas partes, de modo que cada unha delas terá un peso do 50% na nota final: - A primeira parte comprende os temas 1-3 e impartirase na primeira metade do cuatrimestre. Ao seu término, e co obxectivo de facer unha primeira avaliación parcial, poderase facer entrega dos exercicios de prácticas propostos, e realizar un control presencial dos contidos conceptuais e teóricos impartidos, nunha aula da Facultade de CCSS e da Comunicación.
- A segunda parte abarca os temas 4-6 e impartirase na segunda metade do cuadrimestre. Poderase seguir unha avaliación continua (con actividades semanais individuais e un traballo en grupo para a modalidade presencial), semicontinua (con actividades invidivuais e un exame final) ou un único exame final.
Agás no referente á docencia en inglés, para aprobar esta materia na convocatoria de maio-xuño, terán que superarse de maneira independente cada unha das partes, segundo o baremo establecido para a avaliación. Nese caso, se se superan ambas as partes, a nota final será a media das mesmas. Se non se supera unha das partes, a nota final será a cualifiación da parte non superada. Para a convocatoria de xullo e sucesivas, empregaranse os mesmos criterios que para a convocatoria de maio-xuño, excepto o relativo á avalicación continua ou semicontinua. As cualificacións parciais, de habelas, poderán manterse para a convocotaria de xullo previa consulta co docente responsable. As cualificacións parciais, de habelas, non se manterán para futuras convocatorias. METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA DOCENCIA EN INGLÉSA docencia en inglés seguirá unha metodoloxía e avaliación específica que estará explicada na páxina web da materia en FaiTIC. METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIALCadro básico de metodoloxía e avaliación da materia:
Proceso de ensino |
Horas |
Avaliación primeira parte |
Avaliación segunda parte |
Aprendizaxe con apoio do titor |
Apoio docente |
22 horas |
0% |
aprox. 10% |
Foros de dúbidas por temas (online) |
18 horas |
0% |
Exame ou tarefas de avaliación |
10 horas |
60% |
aprox. 60% |
Traballo autónomo do alumnado |
100 horas |
40% |
TOTAL |
150 horas |
100% |
100% |
Ler con atención e en caso de dúbida consultar cos profesores responsables da modalidade semipresencial: Sara Torres (saratorres@uvigo.es) e Juan Vidal (vidalpuga@uvigo.es).
NORMAS BÁSICAS DE SEMIPRESENCIALIDADE:- O alumnado matriculado na modalidade semipresencial comprométese co equipo docente a seguir unha avaliación continua semipresencial, que implica a participación presencial ou virtual nas actividades que o profesorado deseñe para dita modalidade.
- A modalidade semipresencial establece a avaliación das dúas partes en que está dividida a materia de forma independente. A mediados do cuadrimestre realizarase unha primeira avaliación presencial voluntaria, nunha aula da Facultade de CCSS e da Comunicación, dos contidos impartidos, e farase entrega dos exercicios de prácticas propostos. De non acollerse a esa avaliación parcial da primeira parte da materia na data estipulada, o alumnado deberá asistir presencialmente na data, hora e aula fixada no calendario do Centro ao termo do curso. A avaliación da segunda parte da materia será igual que na modalidade presencial, exceptuando o relativo ao traballo en grupo.
|