Posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A1
|
|
|
|
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A3
|
|
|
|
Desenvolver aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A5
|
|
|
|
Capacidade de escoita, de lectura comprensiva e habilidades de comunicación oral e escrita |
|
B3
|
|
|
Capacidade para a xestión de conflictos interpersoais e inclinación cara á mediación e a negociación |
|
B7
|
|
|
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
|
|
|
D1
|
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |
|
|
|
D9
|