MODALIDADE PRESENCIAL: 1. Avaliación continua a través de a participación activa de o alumnado en as clases e realización de traballos "de aula" (10%) e realización de probas desenvolvidas en os grupos reducidos (30%). 2. Proba de avaliación escrita de resposta curta ou tipo test de contidos básicos de a materia (60% de a nota final). Con o encargo de cada traballo de avaliación continua (grupos reducidos) entregaranse directrices claras sobre a súa realización, insistindo en a penalización de o incumplimiento de normas (contido, extensión), entregas fóra de prazo e plagio. SEGUNDA CONVOCATORIA: As notas de a probas de a primeira convocatoria gárdanse para segunda convocatoria durante o mesmo curso académico, de modo que o alumnado con probas superadas só terá que examinarse de as probas non realizadas ou non superadas, sexan traballos e/ou exame. MODALIDADE SEMIPRESENCIAL: 1. O alumnado matriculado en a modalidade semipresencial comprométese con o equipo docente a seguir un réxime de avaliación "continua semipresencial", que implica a participación presencial ou virtual en as actividades que o profesorado deseñe para dita modalidade. 2. A modalidade semipresencial supón a avaliación continua de a aprendizaxe de o alumnado (40%) e inclúe a realización de unha proba final (60%) que terá lugar en a data oficial determinada para tal fin.
AVALIACIÓN NON CONTINUA: 1. O alumnado (presencial ou semipresencial) que desexe ser evaluado en unha única proba final deberá comunicalo con un mes de antelación a a data oficial de o exame para confeccionar unha proba final que permita evaluar as competencias alcanzadas a través de os exercicios e actividades realizados con as probas de avaliación continua
MODALIDADE INGLÉS: Básicamente réxese por un sistema similar ao grupo español. Máis información específica dispoñible sobre bibliografía, metodoloxía e avaliación na páxina web de FaiTIC. |