Talleres |
Modo formativo orientado á aplicación da aprendizaxe na que se poden combinar varias metodoloxías / probas (exposicións, simulacións, debates, resolución de problemas, prácticas guiadas, etc.) a través do cal os alumnos desenvolven tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico , co apoio e supervisión do profesorado. |
40 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B3 B4
|
C1 C3 C7 C9 C11
|
D1 D4
|
Prácticas en aulas de informática |
Metodoloxía que permite aos alumnos aprender de forma eficaz, a través de actividades prácticas (demostracións, simulacións, etc.) da teoría dun campo de coñecemento, a través do uso de tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica do coñecemento, facilitando a aprendizaxe eo desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
30 |
A2
|
B1 B3 B6 B8
|
C3 C7 C9 C11 C17
|
D3 D6 D10
|
El alumnado que no asista a las clases o que no consiga la asistencia mínima para ser evaluado como alumnado presencial, deberá ponerse en contacto con el profesorado de la materia, quien le indicará las tareas que debe realizar para superar la misma. Estas tareas consistirán fundamentalmente en entregar los trabajos y prácticas no realizadas además de otros que muestren la consecución de las competencias asociadas a los contenidos de la materia. |