Tema |
Subtema |
Bacharelato (Contidos, metodoloxía de ensinanza e traballo por proxectos no Bacharelato) |
Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.
DCB de Debuxo Técnico de Bacharelato.
Metodoloxías e estratexias de traballo na aula de debuxo.
Actividades para Debuxo Técnico de Bacharelato. |
ESO (Contidos, metodoloxía de ensinanza e actividades didácticas para Educación Plástica) |
Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.
DCB de Educación Plástica da ESO.
Xestión de aula.
Estrutura do centro educativo.
Metodoloxías e estratexias de traballo co alumnado da ESO.
Recursos a disposición do profesorado.
Actividades para Plástica da ESO.
Traballo por proxectos.
Aproveitamento das dinámicas de clase para a educación en valores. |
Técnicas e ferramentas para facer presentacións e expresarse en público |
Manexo de software online para a creación de presentacións.
Estratexias para o uso do encerado dixital interactivo.
Recursos de oratoria. |
Redes personais de aprendizaxe; Social Learning e E-learning (Sesión I - Exemplos e fundamentos teóricos) |
Conectivismo e Social Learning.
Ferramentas para o aprendizaxe en rede.
Preparación de recursos educativos específicos para o intercambio de coñecementos.
Redes sociais como ferramentas educativa. |
Ciclos Medios e Formación Profesional Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nos Ciclos Medios e a Formación Profesional |
Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.
DCB dos Ciclos Medios e da Formación Profesional.
Metodoloxías e estratexias de traballo nos Ciclos Medios e na Formación Profesional.
Actividades para Ciclos Medios e Formación Profesional. |
Debuxo Técnico e Xeometría Dinámica |
Estratexias e metodoloxías para debuxar nos programas de xeometría dinámica.
Creación de ferramentas para traballar nos sistemas Diédrico, Cónico e Axonométrico.
Definición dos distintos elementos xeométricos a través de lugares xeométricos e macros.
Polígonos regulares, transformacións e relacións xeométricas, curvas e fractais.
Os sistemas de proxección como base dos distintos sistemas de representación.
Xiros, cambios de plano e abatementos.
Relaciones do Diédrico cos outros sistemas de representación.
Historia da Perspectiva Cónica, limitacións do Sistema Cónico, superficies de proxección irregulares e curvas, Estereoscopía.
|
As ensinanzas artísticas nas Escolas de arte (Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nas escolas de arte) |
Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.
DCB do Bacharelato de Artes e dos Ciclos de Artísticos.
Metodoloxías e estratexias de traballo no Bacharelato e nos Ciclos Artísticos.
Actividades para Bacharelato e para Ciclos Artísticos. |
O álbum ilustrado como instrumento de educación artística, literaria e social. |
Adaptación de contidos da educación artística e da educación en valores.
Elaboración de actividades para desenvolver co recurso libro-obxecto.
Revisar a bibliografía en relación ao álbum ilustrado, amosando especial atención ao referente á etapa de Secundaria.
Definir e expoñer as características do álbum ilustrado, observando a súas posibilidades como recurso dentro da aula.
Analizar álbumes ilustrados adaptados a cada etapa.
Desenvolver un proceso creativo grupal.
|
Arte contemporáneo, museo e educación. |
Contextos non formais da educación artística: museo, galerías...
O/a artista como axente educador.
Experiencias educativas baseada en proxectos colaborativos. |